понеделник, 1 януари 2018 г.

Тест: Peugeot 206 1.4i

Peugeot 206 1.4i. Впечатления за модела от 86000 до 130 000км. Година на производство - 2006.
Автомобилът е закупен от официалният представител на марката за България, като настоящите впечатления са от втори собственик.
Като цяло този модел е много добре обмислен и не случайно се радваше на усилен клиентски интерес. Купето е просторно за автомобил от този клас и спокойно може да се ползва както в града, така и извън него. Атмосферата в салона е приятна и предразполага за спокоен и не натоварващ преход. Двигателят с мощност 75к.с. е безупречен, а средния разход на гориво в градски условия се върти между 8 и 9л/100км. До тук обаче са положителните черти. Явно фирмата производител е имала проблеми с поддоставчиците си, тъй като след достигнати 100 000км започват да се обаждат многобройни проблеми. Като изключим така наречените консумативи, като: дискове, носачи, амортисьори, съединител, термостат, ролки и т.н., моделът показва значително количество слабости, които не би трябвало да се срещат при пробег от до 150 000км. Закупването на автомобил от този модел е въпрос на късмет. При уцелване на без проблемен екземпляр собственикът ще се радва на практичен и евтин за поддръжка автомобил. 
Да започнем от пред на зад. Радиаторите на охлаждащата и климатичната система показват склонност към корозия и трябва да се има едно на ум, при закупването на подобен автомобил. Стартерът (в случая полско производство), без предупреждение преустанови своята работа, както и бубините които са в общ блок. Дюзите също са проблемни, както и някои от датчиците влияещи за работата на инжекционна. Електромотора за подаване на течност за чистачките също е с кратък живот, както и перката за охлаждане на радиаторите. Торсионният заден мост е известен със своите капризи и е необходимо своевременно да му се обръща внимание, за да не се наложи неговата цялостна подмяна. При пробег от около 110 000км., се налага да се сменят иглените лагери и то при положение, че колата не е претоварвана. Цените на ремонтният комплект не са високи, но трудът компенсира и тази операция излиза относително скъпа имайки предвид цената на 10 годишен екземпляр на пазара. Изпускателната система също показва характер, като проблемни места са меката връзка и крайното гърне. Постоянното изгаряне на крушките без изключение допълват неприятната картина.
Снимките са илюстративни.










Няма коментари:

Публикуване на коментар